apapajelah

life is just black & white

March 08, 2006

teringin

depa ramai-ramai dok pakai dual band or quad band... kita? mono or single band je. cukup laaa... lagi pon hi-power wooo.... tapi kan, teringin gaknak guna manyak band nih. boleh monitor 2 band at one time. boleh buat cross-band repeater. boleh main 50 MHz... kot la, etc. yang famous nye dorang nih dok guna kalu mobile Yaesu FT8900R and kalu handy Yaesu VX-7R. mana korang rekemen? saja-saja tanya la, kot-kot jumpa duit tersepak mana tau...


7 Comments:

At 8:58 pm , Anonymous Anonymous said...

beli belako-lako

 
At 1:15 pm , Blogger budd said...

hmmm.... tunggu la gua kahwin nga jando kayo huhuhu... :P

 
At 6:27 pm , Anonymous Anonymous said...

dia sudah ada blog.
:)

 
At 1:27 pm , Blogger MAT_TERTIPU said...

kalu nok, just royak ko kito. Kito nok bui sajo jah ko demo sebab kito ado banyok model nih. Ituari kito capok duo butir dale sungai Kelate. :)

 
At 2:00 pm , Blogger MAT_TERTIPU said...

Hai Budd..
Have u ever heard this story? It's a little bit over but i'm going to tell u anyway...:)


Subject: Suka Mengungkit

Amir tampak kebingungan, sambil memecut laju BMW 7
series nya dia pun tiba diperkarangan rumahnya. Rumahtangganya sedang
bergolak. Isterinya mahu meninggalkanya melupakan mahligai indah yg mereka bina sekian lamanya.
Amir : Safirah...ko nak kemana ni? Jgn ko nak derhaka dgn suami,Tempik si amir
Safirah : Saya nak meninggalkan abg! Tak tahan saya
dgn perangai abg yg terlalu Materialistik!!
Amir : Abih Beg-Beg tu...Yg ko pakai tu...Crocodile,Samsonite tu semua aku beli hasil titik peluh aku tau....!!
Safirah : Tapi....
Amir : Tak da tapi-tapi....Kau nak tinggalkan aku...jgn bawak beg
beg kepunyaan aku ini.. Pegilah ko sehelai sepinggang!!
Safirah : Abg ni Kejam....Tak mengenang budi..sell....

Amir mencelah...

Amir : Oh tak mengenang budi...!!! Hoi Safirah, cuba ko ingat balik
masa ko eksiden dulu....ni hah darah yg mengalir kat dalam tubuh aku ni hah
yg jadik.. .... penyelamat dikala nyawa kau tenat...Skarang kau nak tuduh aku tak mengenang budi!!

Safirah : Abih nak saya bayar balik hutang darah abg lah ni...??
Amir : Kalau itu hakikatnya!!....... Kau tak payah nak tunjuk
keras... ko tak da apa... harta, bende... nak bayar balik semua yg aku
berikan pada kau selama ini...

Air mata Safirah mengalir laju... me! mbasahi pipinye yg berjerawat itu!!
Safirah tak berfikir panjang setelah didera secara batiniah. Dia pun
mula membuka segala pakain yg sedang dipakainya...

Safirah : Baik !!!!! Saya akan Keluar dari rumah ni tanpa seurat benang...
(Sambil membuka Baju Kurungnya)..Nah (sambil Mencapak ke arah
Amir) amik balik Baju Kurung Den Wahab yg awak belikan Raya dulu!!!!
Amir tersentak !!! Safirah cuma tinggal bercoli dan seluar dalam saja......
Jiran tetangga mula mengambil perhatian..

Safirah :Nah !! (sambil Mengambil sesuatu dari dalam Seluar
dalamnya) Ambik Ni !!!!!!!

Si Safirah mencampakkan Tuala Wanitanya yg dipenuhi darah itu!! kpd Amir...

Amir : Eii..iiii..Apa ni ..Peng...

Belum Sempat amir mengahabiskan ayatnya....

Safirah : TU!!! BAYAR BALIK HUTANG DARAH AWAK, SAYA BAYAR SECARA INSTALLMENT...

 
At 6:55 pm , Blogger budd said...

tq Laydiefa, dah lama menanti kehadiran anda di sini :)

mat, cerita mu thriller abiss hahahaha... tapi mana blog mu? tadak pon :P

 
At 12:02 pm , Blogger MAT_TERTIPU said...

Blog aku ada, budd.... tapi nanti la dulu. (sambil tersipu-sipu sebab malu bila orang tanye mana blog aku....hehehe)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home