apapajelah

life is just black & white

October 30, 2007

masih aku terasa



Ntah nape aku pi baca post aku yg dulu yg bertajuk 'aku terkenang'... dengan aku sedari, air mata aku bergenang. Rindu kat arwah ayah, masih....

Ya ALLAH, ampunkan lah segala dosa-dosa ku, dosa ibu ku, dosa arwah ayah ku, dosa keluarga ku, dosa adik-beradik ku, dosa kawan-kawan ku, dosa saudara-mara ku, dan dosa seluruh umat islam muslimin dan muslimat di dunia ini, sama ada masih hidup atau pon yang telah meninggal dunia. Ampunkan lah segala dosa-dosa kami. Amin.

Labels:

3 Comments:

At 2:43 am , Blogger Hanafi Mohd Noor said...

Al Fatihah ke atas rohnya. Jangan sedih ya.
www.hanafionline.com

 
At 9:20 am , Anonymous Anonymous said...

hani kematian ibu in 1991
dan kematian ayah in 2001
now dah 2007
hani tak pernah lupa
they are 'alive' with me all the time
al Fatihah
to your ayah
and my parents
amin :(

 
At 4:51 pm , Anonymous Anonymous said...

tq guys.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home