apapajelah

life is just black & white

May 10, 2007

ampun tuanku



Ari ni pi stand-by P.A System kat Istana Balai Besar. Pagi kul 8.30am lg gua dah sampai. Ingatkan gua yg awal hehehe.... rupa2 nya Boss & Zahari dah ada kat situ. Demo2 tu & Abe Man Sound Man Istana dah buat sound check awal2 lagi. So senang la keje aku, pi lepak je. Masuk dalam
balai, org dah ramai. Mcm2 org, mcm2 gaya dan mcm2 rupa. Ye lah, demo tuh nak terima pingat/bintang kebesaran lah katakan. Lepas say hello tu Abe Man, gua check lebih-kureng the hole system. Tengok setting mixer, dengar sound skit, round2 dlm balai check all speaker, check AKG microphone yg digunakan kat rostrum & utk bacaan doa.... settttt!!!! Semua dah beres. Time to go bomoh or buat asap hehehe... opsss pasang wireless utk Ketua Adat Istiadat, hehehe sori Dato' :)

Ambik Beg Pipe gua, chow pi mnum nga Boss. Gua isap Pipe la guys hehehe...


Boring nak mampus stand-by dlm istana nih. Dah la sejuk, nak jalan2 banyak pon tak boleh. Sempat jgak gua lelap sambil dok cokoh atas kerusi tuh. Nak usha awek2 pon tak sempat, mana tak nye, semo yg hadir tuh kelas mak-mak budak je ramai ekekekekeee...


Majlis abis tghr, gua cepat2 lari kuar balai pi tempat makan VIP. Trus angkut makanan bersama2 geng2 hospital yg stand-by sama. Datang boy-boy istana, cakap yg kita org tk boleh makan kt situ..."Pi makan kat belah sana.." sambil dia tunjuk tempat makan yg di sediakan utk tetamu/krew on the other side of istana. Gua apa kisah.... gua buat deeekkk je, sambil ambik makanan & trus pi duduk kat meja. Geng-geng paramedic hospital pon follow gua. Gua makan dgn seleranya nyumm nyumm nyumm...


hidup ini hanya hitam & putih - budd

Labels:

2 Comments:

At 11:12 am , Blogger pB said...

lar ingat ko g nok ambik darjat kebesare' jugok tu ...

tok ambik gambar ko, ??

 
At 2:28 pm , Blogger budd said...

pb: takdok kamera weh! lagi pong, tak bleh ambik gambar koksir dlm balai tuh...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home