apapajelah

life is just black & white

May 06, 2007

ayahanda ku yg tercinta

gua dh citer tk yg ayahanda gua yg tercinta dah kembali ke Rahmatullah? pd 25/02/2007, 4.15pm, di Hospital Besar Kota Bharu. satu kehilangan besar bg gua. tp ntah knapa... gua tk menangis pon. gua cuma sebak jap je... pas tuh gua control. yg gua tau adik gua yg jaga ayah gua sepanjang dia kt spital tu... meraung kuat giler masa arwah ayah gua menghembuskan nafas terakhirnya. tp dah masa dia sampai.... gua redho.

sekarang musim org giler berbeskal kt Kelate nih. banyok group2 beskal dok aktif sana-sini. 3,4 ari lepas gua & anak2 buah dok repair beskal arwah ayah gua. ada la 2 biji Reyle (ntah camne nak eja) lama kepunyaan arwah ayah gua. malam sabtu lepas kita org mulakan aktiviti berbeskal sejauh lebih-kureng 5 km. gua, angah, alang & ayeen. letih nak mampus gua hehehe...

berbalik kepada cerita arwah ayah gua. gua selalu gak teringat kat dia. selalunya bila gua tengok mende2 kepunyaan arwah. sayu rasa di hati, tak dapat lg 'bermanja' dgn beliau.

gua cakap kat anak gua. tok ayah gi jumpa ALLAH.



(sekadar gambar hiasan)

5 Comments:

At 7:10 pm , Blogger Syaliza Abdul Rahman said...

Assalamualaiikum Budd ...

Salam Takziah. Semoga ayahanda Budd dicucuri rahmat. Al-Fatihah.


Syana blog-hopped to yours from Abe Id's blog. Always happy to meet a statemate who blogs :o)

Keep on blogging, Budd :o)

 
At 4:51 pm , Blogger budd said...

syana: tq de very-very much. ada gak org sudi singgah kat blog saya yg tak famous ni. sudi-sudikan lah mai lg :)

 
At 2:20 am , Blogger Idham said...

budd,....alfatehah untuk arwah ayahanda tercinta...

abe id pung anok yateng jugok!
yateng piatu pulok tuh..

sekali baco sedih jugok. bila baca lagi...baghu pehae yang budd nih anok jjughuh~!

abe id

 
At 9:27 am , Blogger pB said...

Salam

Al Fatihah..

Moga roh ayahanda di tempatkan di kalangan org org yang beriman

Singgoh dari blog abe id..

suko kalu jupo orghe sekapung nie

 
At 2:19 pm , Blogger MAT_TERTIPU said...

a'kum budd...

My deepest condolence to u. I know it's quite hard for u not to feel sad...

I have lost my mother but she's always in my heart.

Best regards...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home